Lääkkeet tekee olon jollain tavalla höpöksi. Pillerit siis olivat jotain mahalääkettä (jolla myös katarria hoidetaan), B1-vitamiinia ja bentsodiatsepiinia (jolla vapinoihin ja mieleen rauhoittava vaikutus). Olo on kyllä tällä hetkellä aika rentoutunut ja rauhallinen, mutta mielessä pyörii aika ajoin kysymys siitä, että haluanko tuhota maksani lääkkeillä vai alkoholilla. Sitä antabusasiaa olen netistä tutkaillut ja siinä tuntuu olevan ihmisillä aika eriäviä mielipiteitä. Antabus on hyvä, jos tietää juomisensa syyn ja haluaa lopettaa, mutta minä kun en saatana sentään tiedä, miksi se pullo huulille aina eksyy. Jos minulle annettaisiin Antabusta, niin söisinkö kiltisti pillerit vai joisinko mieluummin kaljaa?! Vai tekisinkö molemmat asiat samaan aikaan? Antabuksesta tulee kuulemma ihan helvetin huono olo, jos viinaa ottaa vähänkin. Jos jollakin lukijalla sattuu olemaan omakohtaisi kokemuksia Antabuksesta, niin kertokaa nyt ihmeessä ja valaiskaa tämän ukon päätä!?! Kannattaako kokeilla vai ei??

edit. olo on koko ajan vähän hassu. Olen istunut päivän koneen takana ja välillä käynyt nukkumassa. Tässä muutamia hyviä biisejä yms. youtubesta, joita olen tänään katsellut:

Jouni Hynynen - Ihmisen ikävä toisen luo

Rölli - Robotti Ruttunen

Elokuvasta Vapaa Duunari - Kaikki Irwin kohtaukset

The Simpsons -Barneys movie

Martti Servo & Napander - Yleiskaava eduskunta

Simpsonit -Pontikkaa

Hyvää illanjatkoa kyseisten pätkien parissa.