..ja paljonko juon? Siinä asia, jota tuossa äsken rupesin pohtimaan. Pääasiassa juon kaljaa, koska sitä saa halvalla ja juotavaa riittää suhteellisen pitkään. Olen sellainen juoppo, että minulla täytyy olla koko ajan jotain, mitä lipittää. (Tänään olen juonut jo neljä litraa vissyä kun sitä olutta en aio ottaa.) Kun olen rahakkaalla tuulella, käyn ostamassa joko punkkua tai valkkaria. Mutta niistä määristä..laskeskelin, että mäyräkoira kaljaa ei tavallisena päivänä riitä, joten alkoholin annosmäärä mulla pyörinee siinä 12-18 välillä päivässä. Viiniä juon yleensä 2-3 pulloa kerralla. Tästä pääsee tulokseen, että viikottainen annosmääräni pyörii siinä 84-126 annoksen välillä. Voi vittu.. siis viikossa käytän sen määrän, mitä joku käyttää vuodessa. Ei helvetti! Välillä olen onnistunut pitämään muutaman selvän päivän, joten se laskee kokonaismäärää hieman. Sanoisin todellisen määrän olevan lähempänä tuota kahdeksaakymppiä.