Kommenttiosastolla on käyty paljon keskustelua AA:n sopivuudesta tai sopimattomuudesta ryyppyputken katkaisemiseksi ja alkoholistin raittiiksi saamiseksi. Mulla ei itselläni ole -vielä kokemusta kyseisestä  "salaseurasta", mutta kohta on. Otin sitten loppujen lopuksi puhelimen kouraan ja soitin paikalliselle päihdeklinikalle. Kerroin ongelmastani ja minulle varattin aika sinne ensi viikolla (siitä sitten lisää myöhemmin). Suosittelivat klinikalla ottamaan myös yhteyden paikalliseen AA-kerhoon, jos tuntuu siltä, että ryhmäterapia voisi auttaa. Antoivat minulle ajat ja osoitteet, joissa kokoukset ovat. Selvittelin vielä tarkemmin asiaa netin kautta ja päätin, että alkuviikolla menen kokoukseen. Jos se ei minulle mitään anna, niin ei se varmaan myös otakkaan.. joten rohkeasti yritän suunnata kulkuni tuota mystistä klubia kohti =) Vielä olen jäävi sanomaan mitään toimivuudesta kohdallani, mutta ainakin meinaan yrittää. Jos tulee heti paskan maku suuhun niin eipä tarvi toista kertaa mennä. Siinä hommassa on se hyvä puoli, että jos ei juttu toimi, niin voi aina lopettaa ja yrittää raitistumista muilla keinoilla.